Een vertoningspercentage van 99% in Google Shopping
Niet iedereen kent Mr Maria, maar wel de bekende Nijntje lamp die door Mr Maria ontworpen en gemaakt is. Naast de Nijntje lamp biedt Mr Maria nog veel meer stijlvolle ontwerpen aan, maar de unieke lampen en ook de bedrijfsnaam zijn nog niet bekend bij het grote publiek.
1. DE UITDAGING
Naamsbekendheid vergroten
Omdat Mr. Maria nog niet zo bekend is als merk en de Nijntje lamp zelf wel heel belend is, is aan Yellowlab gevraagd meer naamsbekendheid voor het merk zelf te vergroten.
3. HET RESULTAAT
Hoog vertoningspercentage
We willen zo veel mogelijk vertoond worden, met de unieke productbeelden in de eerste reeks shopping resultaten. Dat is aardig gelukt, zo staan we al voor de deze campagnes in 99% (!) van de gevallen op de eerste plek.
Erik
Ads specialist
Met meer dan 10 jaar werkervaring, waarvan 7 jaar bij Yellowlab, weet Erik precies wat er voor nodig is om alles uit jouw advertentiecampagnes te halen. Hij kan je alles vertellen over Google Ads en Google Shopping campagnes. Samen met jou bepaalt hij de beste strategie om jouw doelen te behalen en zorgt hij voor een optimaal rendement van jouw advertentiebudget.