Skip links

1. DE UITDAGING

Naamsbekendheid vergroten

Omdat Mr. Maria nog niet zo bekend is als merk en de Nijntje lamp zelf wel heel belend is, is aan Yellowlab gevraagd meer naamsbekendheid voor het merk zelf te vergroten.

2. DE OPLOSSING

Persoonlijk en overtuigend

Om te naamsbekendheid te vergroten hebben wij meerdere Google Ads campagnes aangepast en opgezet. Zo hebben wij bijvoorbeeld in de Google Shopping campagnes alle belangrijke zoektermen (Mr maria, nijntje lamp en veel specifieke modellen) apart getrokken en sturen we daarop vertoningspercentage.

3. HET RESULTAAT

Hoog vertoningspercentage

We willen zo veel mogelijk vertoond worden, met de unieke productbeelden in de eerste reeks shopping resultaten. Dat is aardig gelukt, zo staan we al voor de deze campagnes in 99% (!) van de gevallen op de eerste plek.

Erik

Ads specialist

Met meer dan 10 jaar werkervaring, waarvan 7 jaar bij Yellowlab, weet Erik precies wat er voor nodig is om alles uit jouw advertentiecampagnes te halen. Hij kan je alles vertellen over Google Ads en Google Shopping campagnes. Samen met jou bepaalt hij de beste strategie om jouw doelen te behalen en zorgt hij voor een optimaal rendement van jouw advertentiebudget.