Skip links

Klant in de spotlight: hobbyshop-online.nl

Bij Yellowlab werken we met trots samen met ondernemers die hun passie omzetten in succesvolle e-commercebedrijven. Deze week zetten we Jeroen Custers, mede-eigenaar van hobbyshop-online.nl, in de schijnwerpers.

De groei van hobbyshop-online.nl

Wat begon als een fysieke winkel in 1992, opgericht door Jeroens ouders, is inmiddels uitgegroeid tot een bloeiende webshop met een team van 10 medewerkers en 2 stagiaires. Een prachtig voorbeeld van hoe traditie en innovatie hand in hand gaan in e-commerce!

De uitdagingen van de creatieve markt

De afgelopen jaren waren niet zonder uitdagingen. Door de stijgende kosten en inflatie bezuinigen klanten op creatieve producten. Bovendien hebben velen nog voorraad over van aankopen tijdens de coronaperiode. Desondanks weet hobbyshop-online.nl te blijven groeien! 👏

Toekomstplannen: winstgevendheid en balans

Jeroen zet in op hogere marges en een betere werk-privébalans, ondanks de toenemende concurrentie en stijgende kosten. Het optimaliseren van de winst is een topprioriteit.

🤝 Waarom Jeroen kiest voor Yellowlab

Als ervaren marketingpartner helpen we hobbyshop-online.nl met SEA-strategieën die écht impact maken. Jeroen waardeert vooral onze expertise en brede blik op online marketing:
“Yellowlab zorgt voor een frisse wind en nieuwe inzichten binnen onze SEA. In een lastige markt horen we van leveranciers dat wij een van de weinigen zijn die nog steeds groeien.”

Samen groeien

Met slimme optimalisaties in Google Ads helpen we hobbyshop-online.nl om duurzame groei te realiseren. En we blijven samen bouwen aan de toekomst!

👉 Wil je ook groeien in een uitdagende markt?

Laten we samen kijken hoe Yellowlab jouw e-commerce naar het volgende niveau kan tillen!

Door Don Schinkel

Don is al 5+ jaar één van onze SEO en Google Ads specialisten en is daarnaast teamlead van onze online marketeers. Hij is op de hoogte van alles wat je kunt doen met personalisatie om de conversie van jouw site te verhogen. Don kan je alles vertellen over overtuigingstechnieken en bereikt keer op keer succes met zijn personalisatie campagnes.

Neem contact op met Don