Skip links

Klant in de spotlight: Thomas Bak

Bij Yellowlab werken we met trots samen met inspirerende ondernemers die impact maken. Zo ook met Thomas Bak van Safe Age. Zijn bedrijf ontwikkelt hulpmiddelen die mensen meer vrijheid, zelfstandigheid en mobiliteit bieden.

Waar is Thomas het meest trots op?

De verhalen van klanten die dankzij Safe Age meer onafhankelijkheid ervaren, vormen voor Thomas de grootste bron van trots. Het is geweldig om te zien hoe zijn producten écht het verschil maken in het dagelijks leven.

De uitdagingen en toekomstplannen

Na het sluiten van zijn eerdere D2C smart home elektronica-merk, een moeilijke maar leerzame beslissing, heeft Thomas zich volledig gericht op de groei van Safe Age. Dit jaar zet hij een grote stap met de lancering van hun webshop in Duitsland. Wij zijn trots dat we Thomas mogen ondersteunen bij het succesvol betreden van deze nieuwe markt!

🤝 Waarom Thomas voor Yellowlab kiest

Onze snelle communicatie en flexibele aanpak worden door Thomas enorm gewaardeerd. “Als er iets is, stuur ik een mailtje naar Marc of Don en het wordt vrijwel dezelfde dag opgepakt.” En ook voor ons geldt, ook wij halen uit zo’n fijne samenwerking extra energie!

Samen groeien

Onze optimalisaties van de Google Ads-campagnes hebben Safe Age geholpen betere en duurzame resultaten te behalen. Samen blijven we bouwen aan groei en succes.

➡️ Wil je ook jouw e-commerce strategie versterken en groeien in binnen- of buitenland? Neem contact met ons op en ontdek wat we voor jouw webshop kunnen betekenen, laat een reactie achter of stuur een DM!

Door Don Schinkel

Don is al 5+ jaar één van onze SEO en Google Ads specialisten en is daarnaast teamlead van onze online marketeers. Hij is op de hoogte van alles wat je kunt doen met personalisatie om de conversie van jouw site te verhogen. Don kan je alles vertellen over overtuigingstechnieken en bereikt keer op keer succes met zijn personalisatie campagnes.

Neem contact op met Don