Skip links

1. DE UITDAGING

Focus op merkbeleving

Hoe verkoop je producten in de hoogte prijsklasse via een webshop? Voor een bekend en geliefd merk als Leica doe je dat door in te spelen op merkbeleving en productprestatie. Een internationaal herkenbare huisstijl en veel gebruik van sfeerbeelden. In dit geval sfeerbeelden die ook nog eens de kwaliteit van de foto’s die een Leica camera goed weergeven.

2. DE OPLOSSING

Online en offline samen

De Leica Store Amsterdam webshop werd niet alleen een shop maar ook een podium voor de winkel en Leica en fotografie gerelateerde evenementen en workshops. De shop moest de bezoeker nieuwsgierig maken naar de fysieke winkel in Amsterdam.

Daar zijn workshops, evenementen die gratis zijn of waar een kaartje voor gekocht moet worden en exposities.

3. HET RESULTAAT

Grote groei in conversiepercentage

Dit alles heeft geresulteerd in een gloednieuwe webshop voor Leica Store Amsterdam. De klant heeft aangegeven meer dan tevreden te zijn met het gehele project en waardeerde dit met het cijfer 9.

Maartje

Eigenaar

Maartje is, als een van de eigenaren bij Yellowlab, het eerste aanspreekpunt voor al onze klanten. Vertel haar over jouw online doelstellingen en zij zorgt voor een plan van aanpak op maat. Persoonlijk contact en betrokkenheid staat bij Maartje hoog in het vaandel. Zij zorgt ervoor dat elk project op rolletjes loopt, zodat jij je geen zorgen hoeft te maken over jouw online marketing.